Nu har ni kommit rätt!

Hjärtligt välkomna ska ni vara till en "brand new" vardagsblogg. VD, creative writer, redigerare, administratör samt allt-i-allo och kaffedrickare är Peter Eliasson, antagligen en av världens bästa människor, tillika student och järnhandlare! Målet med bloggen? Njae, det måste väl vara att provocera och reta upp så många det nånsin går!


Med en ynka gnutta sunt förnuft bakom era onödigt tjocka pannben så har ni antagligen räknat ut att Modo Hockey barrikaderar en betydande del av mitt hjärta. Jag sjunger, dansar och skrattar när Modo vinner, och kryper ner i fosterställning och drömmer mig bort till en öde ö när Modo förlorar. Jag ska göra mitt bästa för att förmedla dessa känslor även till bloggen, utan att för dess skull låta hockey ta över allt. Det måste ju finnas plats för annat också!


Jag retar upp mig på saker i media och i vår omvärld.. det kommer ni att märka så småningom! En stor del av denna blogg kommer att dedikeras till att spy galla över nyheter och annat som man kan läsa, se, lyssna till osv. Om ni anser att jag verkar vara en vidrig person nu, läs denna blogg ett par veckor och säg sen hur det utvecklats...

Så med denna inledning hälsar jag er ännu en gång välkomna till bloggen som kommer att hålla er vakna i ren förtvivlan, räkna flodhästar på gatan, börja äta jordnötssmör till makaronerna och bli våldsamt betagna av Blondin-Bellas intelligenskvot!

På återseende gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0